Fakt #1 Właściciele stron internetowych zarabiają najwięcej na reklamie natywnej
Reklama natywna jest doskonałym wyborem dla każdego wydawcy, który chce zmaksymalizować zyski ze swojej strony internetowej. Zarobi na niej więcej niż na standardowych reklamach. Ten rodzaj marketingu nie jest nachalny, ani agresywny i wspaniale wpasowuje się do treści portalu internetowego. Spośród wszystkich aktualnych firm zajmujących się reklamą natywną, z pewnością należy wyróżnić ADnativ.
Fakt #2 – Użytkownik nie lubi agresywnej reklamy
ADnativ to młoda firma, która od momentu swojego powstania, zaczęła odnotowywać, coraz to większe, sukcesy. Udało się to dzięki zastosowaniu polityki, opierającej się na zmaksymalizowaniu zysków wydawców oraz zapewnieniu im terminowych wypłat. Dodatkowo, ADnativ postarało się o niebanalny design oraz duży wybór formatów reklamowych. Doskonale komponują się one z treścią strony, nie przeszkadzają użytkownikom w czytaniu nowych postów i nie atakują nachalną i agresywną treścią, czy wezwaniami do akcji. Zespół ADnativ dba o to, by pierwszym przymiotnikiem, który kojarzy się z firmą, była jakość
Fakt #3 – Te formaty gwarantują wysoki CPM
Fakt #4 – Wypłaty w terminie to podstawa współpracy
Wydawcy mają do zaoferowania konkretną przestrzeń reklamową, którą reklamodawcy chcą wykorzystać. Dlatego niezmiernie ważnym jest, by reklamodawca płacił adekwatnie do jakości ruchu jaki otrzyma. Dzięki temu wydawcy w ADnativ otrzymują wysoki CPM. Nawet kilkukrotnie większy niż w tradycyjnych sieciach reklamowych. Statystyki aktualizowane są „na żywo” – pomaga to w organizacji pracy oraz gwarantuje bardzo wiarygodne wyniki. Solidność firmy widać również po tym, jak podchodzą do wypłat – każdy wydawca, który chce wypłacić swoje zarobione pieniądze, może zawsze liczyć na terminową wypłatę.
ADnativ może pochwalić się bardzo prostą obsługą oraz wykwalifikowanym personelem odpowiedzialnym za pomoc techniczną i nie tylko. Menadżerowie są dostępni cały czas poprzez E-mail, telefon, skype.
Podsumowując, jeżeli chcesz wycisnąć ze swojej strony maksimum i zarobić duże pieniądze na każdym wyświetleniu to ADnativ jest dla Ciebie. Pamiętaj, że formaty reklamowe wtapiają się w witrynę i nie przeszkadzają użytkownikom w korzystaniu z treści.
Współpraca między ADnativ a wydawcami charakteryzuje się podejściem win-win na każdej płaszczyźnie. Zarejestruj się i sprawdź sam jak łatwo jest zarabiać na wyświetleniach.
Strona główna: https://adnativ.com/
Rejestracja dla wydawców: https://panel.adnativ.com/signUp.do
Łukasz Przechodzeń
4 września 2018, 8:07 amZ szacunku dla inteligencji czytelnika, warto byłoby napisać, że to materiał promocyjny od ADnativ (szkoda, że dość lakoniczny).
Niemniej sprawdzę jak to działa i zobaczę ile warte są te „duże pieniądze” 🙂
Paweł
9 września 2018, 12:09 pmDobrze widzieć że pojawiają się poważne alternatywy dla agresywnych i powszechnie nielubianych formatów reklamowych. Korzystają na tym zarówno odwiedzający, jak i właściciele stron internetowych.
Paweł recently posted..Strona internetowa Twojej firmy – 5 NIEZBĘDNYCH pytań do wykonawcy
Michał
18 września 2018, 8:42 amSłyszałem o tym formacie reklamy już jakiś czas temu, wtedy już wiedziałem że będzie to co raz bardziej popularna forma, nie dziwię się nawet, agresywnych reklam ludzie bardzo nie lubią.
Bożena Śliwińska
19 września 2018, 12:44 pmMażą mi się czasy, kiedy reklama będzie intuicyjne się wkomponowywać w layout oraz kolorystyczne aspekty strony www. Nie wiem jednak czy takie rozwiązanie się szybko pojawi. Tak czy inaczej, adnative wygląda na ciekawy krok w tym kierunku. A może AI będzie częstszym gościem w projektowaniu reklam w przyszłości, co myślicie?
Krzysiek
24 września 2018, 12:52 pmI tak oto kończy się era śmieciowych reklam, teraz reklama musi starać się być coraz lepsza by nie została zignorowana i adblock jej nie wykryl.
Kuba
4 października 2018, 1:31 pmZ faktem nr 1 nie do końca się zgodzę. Może i zyski będą większe niż z content marketingu, jednak ten drugi wygeneruje lepszy wynik w pozycjonowaniu, co może przełożyć się na większą liczbę klientów. Pod innymi faktami jak najbardziej się podpisuję. Szczególnie pod 3. Mówi o tym nawet nowoczesny digital marketing. Pozdrawiam.
Janusz Kamiński
9 października 2018, 12:35 pmPrzez te agresywne reklamy w 2012 r. zostałem fanem Adblocka. I dalej korzystam z tych rozwiązań. Chociaż na tych stronach, gdzie mało reklam, nie włączam blokadę.
SEO
11 października 2018, 4:07 pmKiedyś nad tym myślałem, ale to się sprawdza jedynie przy bardzo obleganych witrynach. Płacą tam tyle co nic.
Filip
24 października 2018, 10:08 amNie znoszę agresywnej reklamy takiej jaką możemy spotkać na najpopularniejszych serwisach, czasami aż głowa boli jak chcę przeczytać artykuł tu co rusz coś wyskakuje. Taka reklama natywna mogła by to zmienić.
Arthas
29 listopada 2018, 1:01 pmJak pokazuje user experience, natywna reklama to przyszlosc. Zwlaszcza jezeli jest dobrze i innowacyjnie zaprojektowana.
Arthas recently posted..Cynamon na cellulit
Eryk
24 grudnia 2018, 6:21 amW tych latach to juz trzeba poświęcić ładny kawałek życia, żeby można było daną stronę wypromować i na niej zarabiać.
wirtualne-biuro-mickiewicza.pl
21 stycznia 2019, 3:23 pmBardzo ciekawy artykuł – wybór odpowiedniej formy reklamy bywa niezmiernie trudny. Agresywne reklamy już od dawna nie są skuteczne 🙂
Afterweb
22 stycznia 2019, 1:08 pmI bardzo dobrze, że reklamy zmierzają w taką stronę, bo chyba nikt nie lubi agresywnego reklamowania i zamykania tego badziewia z każdym przejściem na inną podstronę.
Pawel
24 stycznia 2019, 8:01 pmA czy można zobaczyć jakiś serwis na którym działają te reklamy? Interesuje mnie przede wszystkim czy adblock ich nie blokuje, co jest obecnie absolutnie kluczową kwestią.
Pawel recently posted..Foto-moment.pl – fotobudka Olsztyn
Żaneta
6 lutego 2019, 12:17 pmDziękuję za przydatny artykuł. Właśnie zastanawiam się jak monetyzować serwisy, które prowadzę. Korzystam też z Google Adsens, przeróżnych programów afiliacyjnych. Nie jest to takie proste na jakie wygląda 🙂
Żaneta recently posted..Brak ochoty na współżycie
Adrian
21 maja 2019, 4:11 pmRzeczywiście dobrze umiejscowiona reklama, która nie przeszkadza użytkownikom pozwala zarobić więcej niż w przypadku totalnego spamowania w każdej sekcji strony. Reklama, która jest dobrze dostosowana do tekstu i wręcz przypomina zdjęcie dołączone do artykułu, ale z dodatkiem dobrze widocznego przycisku akcji, może zaskakująco skuteczna. 🙂
Adrian recently posted..Czym zajmuje się agencja interaktywna i dlaczego warto korzystać z jej usług?