Gary Vaynerchuk i jak skutecznie zwiększyć swoje dochody
Czy jest ci już znany Gary Vaynerchuk? Gary jest bardzo ciekawą osobą – to przedsiębiorca prawie od „kołyski” ostro zaangażowany w kreowanie wizerunku za pomocą mediów społecznych i w ten sposób z dużym powodzeniem realizujący ekspansję swojego biznesu na światową skalę. Jest właścicielem wielomilionowego biznesu winiarskiego.
Zasadnicze wartości, którymi się kieruje to:
- budowanie dobrych relacji z innymi, (a zatem Klient to nasz Pan)
- dostarczanie jak najwięcej wartości dla innych poprzez swoje różne działania,
- najpierw dawanie i dzielenie się z innymi, a potem czerpanie korzyści.
I to przynosi bardzo dobre efekty w jego przypadku i nie tylko. Identyczne podejście prezentuje James Schramko, o którym już wcześniej kilka razy pisałam. W obu przypadkach mówimy o wielomilionowych biznesach stworzonych i rozwijanych za pomocą interentu.
Gary jest również dla mnie ciekawy z uwagi na charyzmę, z jaką podejmuje wszystkie działania. Oglądając jego filmy, czy czytając artykuły wyczuwa się dużo pozytywnej energii, ogromną motywację do działania oraz dużo sympatii. To świetne połączenie zauważam również u Anthony Robbinsa 🙂 – kolejnego giganta i osoby, która odniosła wielki sukces zawodowy i osobisty.
Pasja
Co jeszcze łączy wymienione przeze mnie osoby: pasja, absolutne uwielbianie tego, co robią dla siebie i dla innych.
Więcej o Garym i film video
Ale wracając do Garego, wybrałam krótki i interesujący film video, w którym udziela on swojej uczennicy wartościowej wskazówki. Wskazówka dotyczy powiększenia przez nią ilości realizowanych zleceń i w konsekwencji zwiększenia uzyskiwanego dochodu:
Nieodpłatny webinar
Jeżeli podoba ci się prezentowany film, to może cię zainteresować webinar, który przeprowadzi Gary Vaynerchuk w dniu 5 grudnia 2013, o godzinie 19.00 czasu Warszawskiego. Ja już się zapisałam.
O czym jest webinar:
- o efektywnej komunikacji we współczesnym świecie (głównie z wykorzystaniem internetu),
- o tym, że sama treść to za mało, aby zaistnieć i co zrobić w tym zakresie,
- o tym, jak efektywnie działać w mediach społecznych i angażować innych na różnych platformach.
Webinar jest nieodpłatny, jest powiązany z nadchodzącą publikacją nowej książki Garego: „Jab, Jab, Jab, Right Hook, How to tell your story in a noisy, social world„. Zapisując się na webinar możesz wygrać kopię książki albo inne cenne nagrody.
Ciekawa jestem twoich przemyśleń w tym zakresie:
- czy tacy ludzie motywują cię do działania,
- czy uważasz, że ich strategia naprawdę działa i czy można ją odnieść do polskiego rynku?
Podziel się swoimi uwagami ze mną i z innymi w poniższej sekcji komentarzy.
Marek
19 listopada 2013, 9:15 amDzięki za przypomnienie. Nazwisko już kiedyś poznałem, ale o webinarze nie wiedziałem. Gość buduje bardzo pozytywny wizerunek, co za tym idzie – gra – ale przy okazji otwiera oczy na wiele spraw w rozwijaniu biznesu.
Marek recently posted..Jakie narzędzia do audytu SEO?
Justyna Bizdra
19 listopada 2013, 5:53 pm@ Marek,
dziękuję za twój komentarz. Biznes to tak obszerny temat, że nie sposób tego ogarnąć tylko ucząc się na własnych błędach. Zresztą, po co popełniać błędy i za nie płacić, jeżeli ktoś już je popełnił i można się od niego nauczyć jak szybciej dotrzeć do konkretnych rozwiązań.
Gary ma talent oratorski, bez wątpienia, ale tak jak wskazałeś przekazuje również sporo przydatnej wiedzy – takie mniejsze i większe perełki 🙂
Z drugiej strony mało kto lubi suche fakty. Natomiast ich przekazanie w sposób, który porusza wyobraźnię i popycha do działania to już talent 🙂
Konrad
19 listopada 2013, 11:46 amjak dla mnie sztuka dla sztuki 😉 dużo mówienia bardzo ogólnikowego o niczym konkretnym. Kolejny złotousty, który posiada charyzmę wypowiedzi i potrafi zainteresować ludzi – treści nie przekazuje jednak żadnych. Oj coś ostatnio zbyt modne stały się wszelkiego rodzaju pogadanki/kursy/szkolenia z umiejętności miękkich. Biznes dla ludzi, którzy niczego tak naprawdę nie potrafią 🙂
Konrad recently posted..Linki wewnętrzne – struktura linkowania
Justyna Bizdra
19 listopada 2013, 6:33 pmDziękuję Konradzie za twój komentarz.
Anna
19 listopada 2013, 1:23 pmMnie się taki rodzaj komunikowania z ludźmi bardzo podoba. Obejrzałam na razie co prawda tylko drugi film, ale to jest bardzo fajny rodzaj mentoringu – bardzo praktyczny. I odpowiadają mi ich wartości wymienione powyżej (dla mnie co prawda klient nie zawsze pan – trzeba znać granice…, a bardziej – znam potrzeby klienta), ale pozostałe dwie jak najbardziej 🙂 Zapisuję się na webinar. Dziękuję za informację.
Justyna Bizdra
19 listopada 2013, 5:59 pmWitaj Anno,
dziękuję za twój komentarz.
Tak, w pełni się z tobą zgadzam. „Klient to nasz Pan” również dla mnie nie oznacza totalnej samowoli i braku wytyczania granic. Chodzi o to odpowiednie podejście, którego wszyscy szukamy: profesjonalizm, terminowość, wywiązywanie się z zobowiązań i dobre poznanie potrzeb naszego klienta 🙂
Teresa
19 listopada 2013, 7:47 pm„Klient nie zawsze pan” – masz rację, to mnie się podoba.
A Gary i jego zaangażowanie w to co robi oraz sukces jaki odniósł, są dowodami na to, że aby właśnie odnieść taki sukces, to trzeba w taki właśnie sposób się angażować w to co się robi…… (obojętnie co to jest).
Pozdrawiam,
T.
Teresa recently posted..Ogranicz próby logowania do Twojego bloga
Filip
19 listopada 2013, 1:31 pmTak tak. Content dobrze zoptymalizowany to jest king.
Cyfroza
19 listopada 2013, 4:00 pmMnie tacy ludzie bardzo motywują do działania. Myślę, że są to rzeczy które działają globalnie.
Cyfroza recently posted..Pierwsze recenzje PlayStation 4
Justyna Bizdra
19 listopada 2013, 6:00 pmDziękuję Cyfroza,
tak, myślę podobnie.
Paweł
19 listopada 2013, 7:47 pmjest jeszcze jeden znany filmik z Garym z Web 2 Expo (link: http://youtu.be/EhqZ0RU95d4 ), który wielu, także i mi, pomaga w znalezieniu motywacji. Tylko pozazdrościć powera i entuzjazmu…
Paweł recently posted..WPP #2 (wieczorna porcja promocji)
Justyna Bizdra
20 listopada 2013, 3:22 am@ Paweł,
Gary jest dodatkowo prześmiesznym komediantem, nieprawdaż 😉
Jego sposób mówienia, wyraz twarzy i gesty – to trzeba po prostu zobaczyć 🙂